#HVG szeminárium

Mi köze di Capriónak a tudatos vásárláshoz?
 

Mi köze di Capriónak a tudatos vásárláshoz?

Fogyasztóként szeretjük azt gondolni magukról, hogy racionálisak, megfontoltak, talán még tévedhetetlenek is vagyunk, és nem reklámok hatására hozzuk meg vásárlási döntéseinket. Valóban így működik a világ? Képes lehet egy márka úgy értéket közvetíteni, hogy közben érzelmileg is hat a „racionális fogyasztóra”? Fodor Tamás, Off-beat! Roar concepts ügynökség vezetője szerint a válasz egyértelmű igen.

HVG Konferencia HVG Konferencia

Nem csak ismertet, gyönyörködtet is, mi az?
 

Nem csak ismertet, gyönyörködtet is, mi az?

Azonos tartalomnál a szöveg ismertet, a tábla informál, a grafikon megmutatja a lényeget; az infografika mindezt tudja, csak közben még gyönyörködtet is – vallja Zsubori Ervin, az InfoTandem alkotócsapat tartalmi tervezésért felelős tagja.

HVG Konferencia HVG Konferencia


A siker és a boldogság tanulható
 

A siker és a boldogság tanulható

Shawn Achor a boldogság és a munkahelyi eredménynövekedés összefüggéséről tartott előadását 2014-ben a legjobb 20 TED-előadás közé választották. A mindössze 12 perces, rendkívül szórakoztató beszédben Achor kiemeli, hogy a boldogság tanulható, fejleszthető, sőt mindennapi boldogságunk látható, érezhető növeléséhez 21 nap is elegendő lehet.

HVG Konferencia HVG Konferencia